Film

„Dnevnik Diane Budisavljević“ prikazan u ljetnom kinu Jadran

U suradnji s Pulskim filmskim festivalom i Kinematografima Dubrovnik, Dubrovačke ljetne igre i ovog su ljeta prikazale najbolji hrvatski dugometražni film sinoć, 24. srpnja u ljetnom kinu Jadran. Tradicionalna, besplatna projekcija pobjedničkog domaćeg filma ove je godine festivalskoj publici donijela apsolutnog pobjednika 66. Pulskog filmskog festivala, film Dnevnik Diane Budisavljević redateljice Dane Budisavljević, a zbog velikog interesa publike održana je i dodatna projekcija u 23.00 sata, odmah nakon završetka prve.

'Pouke o čovječnosti' u natjecateljskom programu Pulskog filmskog festivala

Dokumentarni film 'Pouke o čovječnosti', nakon što je imao svoju praizvedbu 29. svibnja 2019. u prepunom zagrebačkom Hrvatskom narodnom kazalištu, a koja je održana povodom Dana Grada Zagreba i Dana branitelja Grada Zagreba, film je uvršten na ovogodišnji 66. Pulski filmski festival u natjecateljski program u kategoriju Kratke Pule

Projekcija dokumentarnog filma „Dobri pastir“ u Virovitici

U organizaciji Udruge dr. Ante Starčević iz Tovarnika, u srijedu, 19. lipnja 2019., s početkom u 19,30 sati u Kinu „Park“ u Virovitici, održati će se projekcija dokumentarnog filma „Dobri pastir“, redatelja Srđana Segarića i producenta Antuna Ivankovića.

Jakov Sedlar i Anton Kikaš daruju nam najljepše „stranice“ hrvatskog sporta

Jakov Sedlar ima novi dokumentarni film, koji će sigurno pobuditi pažnju. Riječ je filmu „Hrvatske sportske legende“ (120 godina hrvatskog sporta). Taj iznimno veliki projekt prepoznao je Anton Kikaš, koji je dosad financirao većinu Sedlarovih filmova, i kako nam je rekao, kad je čuo da ni za taj uradak hrvatska država „ne da ni lipe“ ponovno se sam ponudio za producenta.

Urušavanje komunističkih mitova

Neposredno nakon II Svjetskog rata komunistički ideolozi fabricirali su čitav niz ideoloških mitova kako bi učvrstiti svoj totalitarni režim. Stotinama puta ispričani mitovi ispirali su mozak puka stvarajući sliku idealnog društva s pravednicima na čelu.

Nikola Knez: Nevjerojatni zakon šutnje o Titovoj dozvoli za genocid

Snimljen je novi dokumentarni film američkog redatelja i producenta Nikole Kneza "Blajburg: Titova dozvola za genocid". Riječ je o filmu koji prikazuje jedinstvena svjedočanstva engleskih oficira, pripadnika 8. britanske armije koji su bili stacionirani na Bleiburgu, partizana pokajnika i ubojica, preživjelih hrvatskih civila s Bleiburškog polja te povjesničara, i istraživača počinjenih zločina.